شعار هواداران پرسپولیس علیه گل‌محمدی و درویش/ بازیکنان هدف پرتاب بطری قرار گرفتند! + فیلم

شعار هواداران پرسپولیس علیه گل‌محمدی و درویش/ بازیکنان هدف پرتاب بطری قرار گرفتند! + فیلم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس ایران امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر بود و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در دقایق پایانی مسابقه و پس از اینکه مایکل اولونگا گل دوم الدحیل را به ثمر رساند، هواداران پرسپولیس شعارهایی علیه مدیرعامل این باشگاه سر دادند و خواستار جدایی رضا درویش از پرسپولیس شدند.

حذف تلخ پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الدحیل

همین اتفاق برای یحیی گل‌محمدی نیز رخ داد و تماشاگران پرسپولیس شعار «یحیی حیا کن؛ پرسپولیس رو رها کن» را سر دادند.

بازیکنان پرسپولیس نیز از آماج شعارهای طرفداران پرسپولیس بی‌نصیب نماندند و آنها نیز با عبارت «بی‌غیرت» خطاب شدند! البته علیرضا بیرانوند که مقابل الدحیل درخشید، مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

حاشیه دیدار پرسپولیس – الدحیل| حضور مربیان تیم ملی، یک خواننده و یک بازیگر سینمایی در ورزشگاه

تماشاگران پرسپولیس که از شکست تیم محبوب خودشان شاکی بودند، در دقایق پایانی به سمت زمین بطری آب پرتاب کردند و بازی به همین دلیل حدوداً یک دقیقه متوقف شد.

هنگامی که بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس در حال رفتن به رختکن بودند، هواداران این تیم به سمت آنها بطری‌هایی پرتاب کردند. در ادامه گل‌محمدی مقابل هواداران ایستاد و شروع به صحبت کرد که به سمت او نیز بطری پرتاب شد و مهدی ترابی در ادامه، سرمربی پرسپولیس را راهی رختکن کرد.

.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.