عکس| این تیم بهتر از پرسپولیس است!

عکس| این تیم بهتر از پرسپولیس است!

هفته دوازدهم لیگ برتر درحالی به پایان رسید که پرسپولیس بالاخره به جاده پیروزی بازگشت و با ۲۰ امتیاز، در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

دیگر تیم موفق این هفته سپاهان بود که سومین پیروزی متوالی خود را تجربه کرد، و شاگردان مورایس نشان دادند که کسر چهار امتیاز با حکم کمیته انضباطی را به دست فراموشی سپرده شده و آسمان برای طلایی‌پوشان همچنان طلایی است.

مس رفسنجان هم این‌بار برابر ملوان در انزلی به یک برد ارزشمند دست یافت تا نشان دهد در بازی‌های خارج از خانه حریفی خطرناک برای هر تیمی محسوب خواهد شد.

سید مجتبی حسینی نیز در هفته‌های گذشته با وجود اینکه تیمش نمایش خوبی مقابل همه حریفان داشت و حتی شانس کسب پیروزی یا جلوگیری از شکست داشت، به‌خاطر مسائل داوری نتوانست به حق و خواسته‌اش برسد، ولی تیمش در دوازدهمین مسابقه فصل ایرالکو توانست با نمایش بهتر نسبت به صنعت نفت، سه امتیاز مهم را در آبادان به دست بیاورد.

مخاطبان خبرورزشی نیز با در نظر گرفتن این نتایج تیم سپاهان را به عنوان بهترین تیم هفته دوازدهم لیگ برتر انتخاب کردند.

پرسپولیس و آلومینیوم با توجه به آرا کسب شده در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

عکس| این تیم بهتر از پرسپولیس است!

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.