جزئیات درگیری مربی استقلال با سرمربی فولاد/ چه خبرته اینقدر سر و صدا می‌کنی؟ چرا شهر را به هم ریختی؟

جزئیات درگیری مربی استقلال با سرمربی فولاد/ چه خبرته اینقدر سر و صدا می‌کنی؟ چرا شهر را به هم ریختی؟

وقتی سوت پایان نیمه اول بازی فولاد و استقلال به صدا درآمد و بازیکنان در حال رفتن به سمت رختکن بودند، ناگهان درگیری عجیبی کنار زمین به وقوع پیوست که داور وسط را مجاب کرد هر دو طرف را با کارت قرمز جریمه کند. پس از پایان مسابقه و هنگامی که همه راه رختکن را در پیش گرفته بودند، ایگناسیو سرمربی فولاد به سمت علی‌اصغر مومنی آمد و به شدت به قاضی میدان از بابت مصدوم شدن بازیکنش و اخراج نشدن آرمین سهرابیان اعتراض کرد. او مدعی بود برخلاف نظر داور، مدافع استقلال باید از زمین اخراج می‌شد.

رفتار سرمربی فولاد باعث ناراحتی محمد نوازی شد و او از کوره در رفت به طوری که به مومنی و ایگناسیو نزدیک شد و با صدای بلند خطاب به سرمربی فولاد گفت: «چه خبرته؟ چرا اینقدر سر و صدا می‌کنی؟ چرا شهر را بر هم می‌ریزی؟»

صحبت‌های تند نوازی با واکنش تندتر ایگناسیو همراه شد به طوری که با دست به تخته سینه دستیار جواد نکونام زد و کار به درگیری کشیده شد. البته عوامل برگزاری و اطرافیان هر دو تیم بلافاصله وارد شدند و دو نفر را از یکدیگر دور کردند اما کار از کار گذشته بود چون داور هر دو را با کارت قرمز جریمه کرد تا سرمربی فولاد بازی بعدی تیمش را از دست بدهد و نوازی هم از نیمکت نشینی در دربی مقابل پرسپولیس محروم شود. احتمال دارد پرونده این دو نفر به کمیته انضباطی هم برود و دردسرهای بیشتری برایشان ایجاد کند.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.