دربی تهران حاصل جمع فوتبال ایران؛ از این پرسپولیس و استقلال توقع فوتبال باکیفیت نداشته باشید/ اگر عالیشاه گل نمی‌زد، اگر VAR پنالتی را اعلام نمی‌کرد…

پرسپولیس و استقلال - دربی پایتخت

اگر تماشاگر یکی از بازی‌های لیگ به صورت رندم باشید، بی شک متوجه کیفیت فوق العاده ضعیف این رقابت‌ها می‌شود. امکان ندارد ما لیگی سرشار از بازی‌های پرحادثه و جذاب داشته باشیم اما فقط یکی مانند دربی تهران، بد از آب در بیاید. چنین چیزی محال است و طبعا دربی پایتخت، حاصل جمع رقابت‌های لیگ محسوب می‌شود.

پرسپولیس و استقلال در بازی امروز، تیم‌های بی هدفی بودند که بازیکنان و مربیان هر دو تیم در درجه نخست به بودن VAR در زمین مسابقه قناعت نکردند و اساس کار خود را پیرامون اعتراض به داور مسابقه تنظیم کرده بودند. در واقع چه تماشاگرانی که پول دادند و به ورزشگاه رفتند، چه آنهایی که از پای تلویزیون دربی تهران را تماشا کردند شاهد صحنه‌های اعتراضی دو تیم بودند و نکته قابل توجه دیگری را مشاهده نکردند. VAR هم نتوانست این اعتراض‌های همیشگی را کاهش دهد!

شاید اگر حضور غیرمنتظره امید عالیشاه در زمین بازی اتفاق نمی‌افتاد و این بازیکن دقیقه ۷۷ گل برتری پرسپولیس را به ثمر نمی‌رساند و داور هم یک پنالتی برای استقلال با کمک VAR اعلام نمی‌کرد، دربی پایتخت حتی یک صحنه هیجان انگیز و قابل بحث هم نداشت.

حساس ترین صحنه‌های این مسابقه خلاصه می‌شد در پرتاب بطری از سوی تماشاگران هر دو تیم که شاید می‌خواستند حرص خود را خالی کنند و لابد در این کار هم موفق شدند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هر نظر که فکر می‌کنید، نکته خاص دیگری برای نوشتن نداشت…

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.