بازی Resident Evil 4 برای مدل‌های منتخب آیفون و آیپد اپل منتشر شد

بازی Resident Evil 4 یکی از گران‌قیمت‌ترین عناوین موبایلی منتشر شده طی سالیان اخیر به‌شمار می‌رود. اکنون این بازی برای تعدادی از دستگاه‌های iOS منتخب قابل دسترس است.

این بازی در جریان رویداد معرفی آیفون 15 پرو اپل و به‌همراه عنوان گران‌قیمت‌ دیگری با نام Resident Evil Village رونمایی شده و از نیازمندی‌های سخت‌افزاری بسیار بالایی برخوردار است.

به‌عنوان مثال کاربرانی که یک تبلت آیپد را در اختیار ندارند؛ تنها قادر به اجرای بازی Resident Evil 4 روی گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس خواهند بود. شرکت Capcom برای اطلاع افرادی که مایل به اجرای بازی روی نمایشگرهای بزرگ‌تر هستند؛ اعلام کرده که این بازی روی تبلت‌های آیپد پرو و آیپد ایر مجهز به تراشه‌های M1 یا M2 قابل اجرا است.

فضای ذخیره‌سازی یکی دیگر از نیازمندی‌های سخت‌افزاری کلیدی محسوب می‌شود. اگرچه این بازی نیازمند حدودا 64 گیگابایت فضای خالی روی دستگاه‌های iOS است؛ اما شرکت Capcom توصیه می‌کند که کاربران حداقل 70 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خالی را در اختیار داشته باشند.

ازجنبه قیمت‌گذاری نیز بازی Resident Evil 4 با برچسب قیمتی 60 دلاری قابل دسترس است. با این‌حال کاربران می‌توانند بخشی از بازی پایه را به‌صورت رایگان انجام داده و ودر صورت تمایل با پرداخت این مبلغ قابل توجه، نسخه کامل بازی را بازگشایی نمایند.

شایان به ذکر است که چنان‌چه بخواهید صرفا بخشی از بازی پایه را به‌صورت رایگان انجام دهید؛ در این‌صورت تنها به حدودا 30 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل دسترس احتیاج خواهید داشت. نکته مهم‌تر اینکه در حال حاضر شرکت Capcom کمپین تبلیغاتی جالبی را اجرا نموده و تا روز 17 ژانویه 2024 (27 دی ماه) بازی Resident Evil 4 را با 50 درصد تخفیف در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بی‌تردید این تخفیف به منزله یک فرصت خرید بسیار مناسب برای کاربرانی است که نسخه دمو بازی را انجام داده و مایل به پرداخت هزینه برای دسترسی به ورژن کامل آن هستند.

نوشته بازی Resident Evil 4 برای مدل‌های منتخب آیفون و آیپد اپل منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان