رندرهای جدید گوشی گلکسی S24 سامسونگ با 4 مدل رنگی مختلف منتشر شد

وبسایت Android Headlines رندرهای جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی S24 را منتشر کرده است. این گوشی در تصاویر مورد اشاره با 4 مدل رنگی مختلف به معرض نمایش گذاشته شده و بر اساس گزارش‌ها گلکسی S24 با این گزینه‌های رنگی برای فروش قابل دسترس خواهد بود.

این گوشی هوشمند احتمالا با مدل‌های رنگی دیگری نیز روانه بازار خواهد شد؛ اما چنین دستگاه‌هایی صرفا از طریق وبسایت سامسونگ به فروش خواهند رفت.

در سایر موارد، این گوشی با مدل‌های رنگی مشکی (Onyx Black)، بنفش (Cobalt Violet)، خاکستری روشن (Marble Gray) و زرد روشن (Amber Yellow) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها مراسم رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ در روز 18 ژانویه سال آینده (28 دی ماه) برگزار خواهد شد. سامسونگ گلکسی S24 بسته به منطقه عرضه با دو تراشه اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3 قابل سفارش خواهد بود.

سامسونگ گلکسی S24 مجهز به یک نمایشگر آمولد با طول قطر 6.2 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حداکثر روشنایی 2500 شمع بر مترمربع خواهد بود. این گوشی هوشمند مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

دستگاه‌های سری گلکسی S24 با رابط کاربری One UI 6.1 روانه بازار می‌شوند. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ تعداد زیادی قابلیت مرتبط با هوش مصنوعی را در خود جای خواهد داد.

نوشته رندرهای جدید گوشی گلکسی S24 سامسونگ با 4 مدل رنگی مختلف منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.