ثبت وضعیت قرمز برای هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته

ثبت وضعیت قرمز برای هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (ساعت ۱۰:۳۰ جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲) متوسط شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۸۳ یعنی در وضعیت زرد یا همان شرایط قابل قبول قرار دارد.

این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته، میانگین شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۵۲ یعنی در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفت.

آلاینده شاخص هوای تهران در حال حاضر ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون است، اما در ۲۴ ساعت گذشته، گاز ازن اصلی‌ترین آلاینده هوای پایتخت بوده است.

از ابتدای سال جاری تا امروز، ۸ روز هوای پاک، ۹۲ روز هوای قابل قبول، ۲۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه در روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران به ثبت رسیده است.

این در حالی است که در سال گذشته از ابتدای سال تا ۶ مرداد، پایتخت‌نشینان ۲ روز هوای پاک، ۶۴ روز هوای قابل قبول، ۵۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۷ روز هوای ناسالم برای همه، یک روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک را تجربه کرده بودند.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.