دقیقی: با تیمی شایسته بازی داریم

دقیقی: با تیمی شایسته بازی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: یک بازی خیلی سخت در مقابل یک تیم شایسته با تماشاگران فوق‌العاده داریم. پرسپولیس تیم فوق‌العاده قدرتمندی است که بازیکنان شایسته، مربی خوبی و تماشاگران فرهیخته دارد. کارمان خیلی سخت است. پس از بازی روز گذشته سعی کردیم ضمن شناخت قوت و ضعف تیم حریف، برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنیم.

وی افزود: پرسپولیس در بازی‌های اخیرش نمایش‌های باکیفیتی داشته اما امتیازهای لازم را نگرفته است. به همین دلیل با ارائه یک بازی خیلی خوب به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهد بود. ما هم دست و پا بسته نیستیم. بچه‌ها ثابت کرده‌اند امسال در برابر تیم‌های قدرتمند، با بالاترین کیفیت بازی می‌کنند. قطعاً مقابل پرسپولیس هم بازی باکیفیتی ارائه می‌دهیم.

سرمربی شمس آذر تاکید کرد: باید اولویت ما در بازی فردا بازی زیبا تا کسب امتیاز باشد. جزء معدود تیم‌هایی هستیم که در تمام بازی‌ها جلو بودیم یا عقب به دنبال این نبودیم فرم فوتبال را خراب کنیم. دنبال وقت‌کشی نبودیم.

دقیقی تصریح کرد: اگر جلو یا عقب باشیم، دنبال این نبودیم که بخواهیم با روش‌هایی خارج از فوتبال امتیاز بگیریم. این نشان دهنده شایستگی تیم ما، کادرفنی، مدیرعامل و مالک شایسته باشگاه است. ان‌شاءالله فردا هم بتوانیم بیشتر از قبل خود را به فوتبال ایران معرفی کرده و توانایی و شایستگی خود را به وقوع برسانیم.

وی درخصوص اینکه شمس آذر شگفتی‌ساز لیگ امسال بوده و در این وضعیت چه قدر به نمایش تهاجمی و رونمایی از تیمش در بازی با پرسپولیس فکر می‌کند، گفت: بازیکنان ما پیش از این از خودشان رونمایی کردند. مقابل استقلال واقعا تیم برتر میدان بودیم اما به حداقل امتیاز راضی شدیم. وقتی تیمی تازه صعود کرده به مسابقات می‌آید و تراکتور را در تبریز می‌برد، ملوان را در انزلی، فولاد را در خوزستان می‌برد نشان می‌دهد بازیکنانش شایسته هستند اما این دلیل نمی‌شود مغرور شویم و تلاش خود را کم کنیم. هر بازی سختی خاصی خودش را دارد و فردا هم یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در این فصل است.

سرمربی شمس آذر عنوان کرد: پرسپولیس بازیکنان شایسته و کادرفنی توانمند است. جدول هم تعیین تکلیف شده و تیم‌های‌ بالای جدول در هر بازی باید برنده باشند تا در کورس رقابت قرار بگیرند. سپاهان تیمی بسیار باکیفیت و مدعی اصلی قهرمانی است. استقلال هم از ابتدای فصل امتیازهای بسیار خوبی کسب کرده و بازی باکیفیتی را ارائه می‌دهد. این تیم هم جزء مدعیان قهرمانی است. تراکتور هم پس از دیدار با ما فقط یک بازی را باخت و همه را برد. پرسپولیس از رقیبان عقب مانده و دنبال جبران است. قطعا بازی بسیار سختی داریم اما اصلا به دنبال ضد فوتبال بازی کردن نیستیم. تیم ما از پرموقعیت‌ترین تیم‌های لیگ از ابتدای فصل بوده و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. باید عملکرد بسیار با‌کیفیت خود را در دفاع هم ادامه بدهیم زیرا در ۳ بازی اخیر فقط یک گل خورده‌ایم.

ادامه دارد…

منبع: فارس