تحسین کریستیانو رونالدو از عربستان: بردن ورزش به بعدی کاملا جدید؛ شگفت‌زده شدم!

طرفداری | کریستیانو رونالدو لب به تحسین عربستان باز کرده و از پیشرفت‌های این کشور شگفت‌زده شده است.

عربستان سعودی در چند سال گذشته پای بسیار از ستارگان نه تنها دنیای فوتبال بلکه سایر ورزش‌ها را هم به کشورش باز کرده تا از این طریق روی دیگر کشورش را به دنیا نشان دهد. پس از حضور ستارگان سرشناس مستطیل سبز و بازی در لیگ این کشور، عربستان توانست میزبانی جام جهانی 2034 را هم بدست آورد و نام عربستان در میزبانی بسیاری از رویدادهای مهم ورزش به چشم می‌خورد. در جدیدترین مورد، رویداد بزرگ بوکس در عربستان تحت عنوان “Day of Reckoning” بود که شاهد رقابت چهره‌های معروفی همچون آنتونی جاشوا با اوتو والین و دیانتی وایلدر و جوزف پارکر بودیم. در کنار این مبارزات حضور ستارگان دنیای ورزش مانند کریستیانو رونالدو و کانر مک گرگور هم به جذابیت‌های این مسابقات افزوده بود.

  • بیشتر بخوانید: کریستیانو رونالدو در کنار کانر مک گرگور در رویداد بزرگ بوکس عربستان / عکس

کریستیانو رونالدو که در باشگاه النصر عربستان توپ می‌زند، خود از نزدیک شاهد پیشرفت این کشور خاورمیانه‌ای بوده و در پستی در صفحه اینستاگرامش به تمجید و تحسین عربستان پرداخته است. کریستیانو با بیش از 600 میلیون فالوور از عربستان تعریف و تمجید می‌کند و این خود پیروزی بزرگی برای سران این کشور است و آنها می‌توانند چهره مدرنی از کشورشان به جهانیان آن هم به لطف ستاره بزرگی چون CR7 نشان دهند. کریستیانو رونالدو با انتشار تصویری از حضورش در رویداد بزرگ بوکس عربستان نوشت:

بردن ورزش به بُعدی کاملا جدید. دیدگاه و اجرای بی‌مانند. نمی‌توانم دست از شگفت‌زده شدن بردارم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.