اتهام به کریستیانو رونالدو؛ برای پول به عربستان رفته نه برای اشتیاق به فوتبال!/ او ۱۰۰ برابر من درآمد داشت اما…

اتهام به کریستیانو رونالدو؛ برای پول به عربستان رفته نه برای اشتیاق به فوتبال!/ او ۱۰۰ برابر من درآمد داشت اما...

اودیون ایگالو می‌گوید که کریستیانو رونالدو صرفاً به دلایل مالی به عربستان سعودی نقل مکان کرد. ایگالو فصل گذشته بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان بود و برای الهلال بازی می‌کرد، اگرچه در پایان فصل آزاد شد. او اکنون ادعا می‌کند که صرفاً برای درآمد به این کشور نقل مکان کرده و اصرار دارد که رونالدو نیز همین کار را انجام داده، به همراه کریم بنزما.

ایگالوی ۳۴ ساله به OmaSportsTV گفت: «وقتی جوان هستید بله با اشتیاق بازی می‌کنید. در آن زمان به پول اهمیت نمی‌دهید. اما در سن من، من در آخرین مرحله زندگی حرفه‌ای‌ام هستم. نمی‌دانم چه زمانی بازنشسته می‌شوم، شاید یک یا دو سال دیگر. می‌دانم بیشتر از سه سال نمی‌شود. تمام عمرم به خاطر علاقه و عشق فوتبال بازی کردم، اما الان برای پول. من از آن بازیکنانی نیستم که بگویم: برای علاقه بازی می‌کنم. برادر، برای پول است. در نهایت برای پول است. آیا رونالدو هنوز از روی اشتیاق بازی می‌کند؟ رونالدو ۱۰۰ برابر بیشتر از من درآمد داشت و با این حال به عربستان سعودی رفت. آیا او این کار را از روی اشتیاق انجام داد؟ برای پول است، برادر.»

تعدادی از بازیکنان تابستان امسال به عربستان سعودی نقل مکان کرده‌اند که آخرین آنها جردن هندرسون است. بازیکنانی مانند کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس و روبرتو فیرمینو نیز در این پنجره نقل و انتقالات راهی این کشور شده‌اند.

مطالب دیگری درباره لیگ عربستان و انتقال ستاره‌ها به سرزمین حجاز بخوانید:

  • ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پوند برای انتقال ستاره‌ها به لیگ عربستان؛ این تازه آغار داستان است!/ کدام فوق‌ستاره‌ها در لیست خرید سعودی‌ها هستند؟
  • مرگ تدریجی یک رویا؛ چرا فوتبال چین شکست خورد و چه پیامی برای عربستان دارد؟/ از جذب پردرآمدترین بازیکنان جهان تا متروکه شدن استادیوم‌ها
  • عربستانی‌ها به دنبال جلوگیری از قمار شکست‌خورده چین؛ از محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا تا خرید فوق‌ستاره‌ها/ این فوتبال نفتی نیست!

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.