رونمایی ویرجیل فن دایک از تیمی که همه تیم ها را شکست می دهد / عکس

طرفداری | از ویرجیل فن دایک خواسته شد تا یک تیم پنج نفره از بهترین بازیکنان تاریخ انتخاب کند. مدافع هلندی لیورپول هم تیمی را تشکیل داد که به عقیده خودش شکست ناپذیر است و همه تیم ها را شکست می دهد.

ویرجیل فن دایک در ویدیویی که FIFPRO منتشر کرد، از ترکیب پنج نفره دلخواه خودش رونمایی کرد:

برای دروازه، آلیسون بکر را انتخاب می کنم. دروازه بانمان در لیورپول. چه آدمی و چه دروازه بانی! او قطعا بهترین دروازه بانی است که کنارش بازی کرده ام.

آیا کسی خودش را در ترکیب قرار داده؟ پس خودم را در ترکیب می گذارم. فقط به خاطر این که عاشق بازی کردن در این تیم هستم. برای پست هافبک چپ، رونالدینیو را انتخاب می کنم. الگوی من، اسطوره و کسی که همیشه دوست داشتم مانند او باشم. سمت راست هم به مسی تعلق دارد. کسی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. کلمات زیادی برای گفتن در مورد او بلد نیستم. مهاجم من هم رونالدو خواهد بود، رونالدوی برزیلی. او از نظر من یک بازیکن همه چیز تمام بود و البته که در هلند هم سابقه بازی دارد. تیم پنج نفره ویرجیل فن دایک

این تیم پنج نفره من است. امیدوارم بتوانم با آن جهان را فتح کنم. به نظرم همه تیم های پنج نفره را شکست خواهیم داد. شما هم می توانید تیم خودتان را انتخاب کنید.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.