احتمال اجماع لیست نهایی پایتخت در اردوگاه‌های اصولگرایان

احتمال اجماع لیست نهایی پایتخت در اردوگاه‌های اصولگرایان

عضو هیات عالی شورای وحدت گفت، پیش‌بینی می‌شود همه جریان‌های اردوگاه اصولگرایان به یک اجماع مصلحتی و تخصیص سهم مورد تفاهم در تنظیم لیست نهایی پایتخت برسند.

  • جاباما -استیکی سایت

به گزارش مشرق، علی کیهانیان تصریح کرد: رقابت در اردوگاه اصولگرایان و بخشی از جناح مستقلین و اعتدالگرایان در جریان های شورای وحدت، شورای ائتلاف، پایداری، مبنا و دیگر تشکل‌های تاثیرگذار، منجر به تعدد فهرست شده و نهایتا منجر به شکستن آراء خواهد شد.

وی ادامه داد: از طرفی تثبیت تشکل‌های سیاسی منجر به تعیین وزن و سبد آرای آنها شده و مذاکره را در توازن قدرت و افزایش تضارب آراء امکان پذیر می کند.

رئیس جبهه حامیان مردم افزود: توجه به احزاب، اقشار و روحانیت در شورای وحدت، جذابیت خوبی از دموکراسی را به نمایش گذاشته و بنا به برنامه ها در پساانتخابات نیز همه تشکل‌ها در تصمیم سازی و تصمیم گیری به منظور بازگشت به مردم و اقناع افکار عمومی سهیم خواهند بود.

منبع: مشرق نيوز

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.