سردار آزمون و جدال برای قائم مقامی علی دایی با مبخوت و معز علی

به گزارش طرفداری، علی دایی با 14 گل زده بهترین است و نفراتی مثل حسین کلانی و سردار آزمون هم هرکدام با 7 گل زده در رده مشترک هشتم هستند. هشت بازیکن در این مسابقات 7 گل زده اند که این دو نفر هم جزو نفرات مورد اشاره هستند.

در این بین، المعز علی قطری و علی مبخوت اماراتی با زدن 9 گل موقعیت خوبی برای این که تعداد گل های خود را بیشتر کنند، دارند و سردار آزمون هم می تواند نام خود را در بین هفت بازیکن برتر این مسابقات مطرح کند. سردار آزمون با تنها یک گل دیگر در رده ششم مشترک، با زدن 2 گل در رده سوم مشترک و با زدن 3 گل در رده دوم مشترک قرار خواهد گرفت. البته این در حالی است که انتظار داشته باشیم مبخوت و المعز علی در این مسابقات گلی نزنند. علی دایی از ایران با 14 گل لی دونگ کوک از کره جنوبی با 10 گل المعز علی از قطر با 9 گل نائوهیرو تاکاهارا از ژاپن با 9 گل علی مبخوت از امارات با 9 گل یونس محمود از عراق با 8 گل جاسم الهویدی از کویت با 8 گل حسین کلانی از ایران با 7 گل چوی سون هو از کره جنوبی با 7 گل فیصل الخیل از کویت با 7 گل یاسر القحطانی از عربستان با 7 گل الکساندر گنریخ از ازبکستان با 7 گل تیم کیهیل از استرالیا با 7 گل احمد خلیل از امارات با 7 گل سردار آزمون از ایران با 7 گل

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.