هدف بزرگ اسپانیا در یورو 2024

دلافوئنته سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا : به دنبال قهرمانی در یورو 2024 هستیم

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، تایید کرد که هدف تیمش کسب عنوان قهرمانی مسابقات یورو 2024 است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، تایید کرد که هدف اصلی آن‌ها قهرمانی اروپا در یورو 2024 است.

لوئیس دلافوئنته در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسپانیا تأیید کرد:

“من نه تنها به قهرمانی لیگ ملت‌ها و راهیابی به یورو، بلکه به راهی که در این مسیر طی کرده‌ایم، افتخار می‌کنم. از دیدن شادی طرفداران واقعا لذت بردم. افراد زیادی در اسپانیا هستند که دوباره خوشحال شدند و دوباره به ما ایمان دارند که بتوانیم در آینده به دستاوردهای مهمی دست پیدا کنیم.”

سرمربی اسپانیایی ضمن تایید بر هدف قهرمانی یورو 2024 گفت:

“ما به بلوغ زیادی رسیده‌ایم. احساس می‌کنیم تیم مهمی هستیم، اما زمانی که رویدادهای مهمی مانند یورو اتفاق می‌افتد باید به صعود ادامه دهیم. ما می‌توانیم در بالاترین سطح رقابت کنیم. از برانگیختن این حجم از شور و شوق بسیار خوشحالیم اما باید متواضع باشیم و بدانیم که باید هر روز پیشرفت کنیم. باید بتوانیم در میان بهترین تیم‌هایی که به یورو راه پیدا کرده‌اند برای آرزوی قهرمانی تلاش کنیم. این هدف ماست.”

اسپانیا که یک مرتبه نایب قهرمانی در لیگ ملت‌ها را کسب کرده بود، در خرداد ماه امسال به فینال سومین دوره این رقابت‌ها رسید و باغلبه بر کرواسی در ضربات پنالتی به قهرمانی دست پیدا کرد.

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.