عامل آتش سوزی عمدی در آبیک به دام پلیس افتاد

عامل آتش سوزی عمدی در آبیک به دام پلیس افتاد

سرهنگ بهروز لامعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: شب گذشته فردی که سابقه ایراد ضرب عمدی با چاقو و درگیری داشته به علت درگیری و اختلافات خانوادگی اقدام به آتش زدن واحد مسکونی و محل نگهداری دام خود و واحد مسکونی پدر خود کرده بود و قصد داشت منزل سایر بستگانش را به آتش بکشد که توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

وی افزود: متهم با ریختن بنزین نسبت به آتش زدن واحد‌های مذکور اقدام کرده بود و پس از حضور آتش نشانی برای اطفای حریق، با ساطور قصابی و داس نسبت به تخریب لاستیک این خودرو اقدام کرده بود تا مانع اطفای حریق شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: این فرد که قبل از حضور نیروی انتظامی در صحنه از محل متواری شده بود ظرف کمتر از یک ساعت محل حضور وی در اراضی کشاورزی شهر آبیک، شناسایی و پس از تعقیب و گریز پلیس دستگیر و با کشف و ضبط ساطور قصابی و داس، به کلانتری منتقل شد.

لامعی بیان کرد: در حال حاضر متهم آتش سوزی عمدی در کلانتری در بازداشت است و پس از انجام تحقیقات جهت رسیدگی به اتهامات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک معرفی خواهد شد.

وی در پایان گفت: متهم با خودروی نیسان از محل متواری شده بود که پس از دستگیری توسط پلیس، خودروی وی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.