۱۶ عملیات ضدصهیونیستی طی ساعات گذشته

۱۶ عملیات ضدصهیونیستی طی ساعات گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز داده‌های فلسطینی معطی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ عملیات مختلف مقاومتی در کرانه باختری به وقوع پیوسته است.

این مرکز در گزارشی اشاره کرد که این عملیات‌ها شامل شلیک راکت، تیراندازی، پرتاب بمب آتشزا و درگیری با نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

در این گزارش آمده است که مبارزان قسام از گردان العیاش راکتی را از جنین به سمت یک شهرک صهیونیست‌نشین شلیک کردند. این پنجمین راکتی است که طی هفته‌های اخیر در این منطقه شلیک می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته دو عملیات تیراندازی، چند مورد پرتاب بمب آتشزا، آتش زدن یک برج دیده‌بانی ارتش رژیم صهیونیستی و ۱۰ مورد درگیری در مناطق مختلف کرانه باختری گزارش شده است.

لازم به ذکر است که در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری نیز ده ها فلسطینی زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.