وضعیت اسف بار مردم آمریکا در کریسمس

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا مطلبی را با عنوان تنهایی مردم آمریکا در کریسمس منتشر کرد که برگرفته از گزارشی از نشریه دیلی میل درباره وضعیت مردم آمریکا در آستانه سال جدید است:

به گزارش نشریه دیلی میل، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد میلیون‌ها آمریکایی امسال تعطیلات را تنها خواهند گذراند.

طبق این گزارش، ایالت اورگن با داشتن تقریباً یک پنجم ساکنان بالای 65 سال، در مقایسه با 17 درصد اهالی ایالت تنسی، ممکن است بیشتر ساکنان آن در کریسمس احساس تنهایی کنند. تفاوت‌های فرهنگی در جمع‌های خانوادگی نیز در ایالت های جنوبی نقش دارند.

نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد هزینه پایین زندگی در تنسی، به طور بالقوه باعث کاهش تنهایی می‌شود. مشکل گسترده تنهایی در ایالات متحده، که توسط همه گیری تشدید شد، به انواع خطرات سلامتی مرتبط است.

نکته مهم در این گزارش این است که مکانیزم‌های مقابله با گذراندن کریسمس در تنهایی شامل بازی‌های آنلاین، تماشای فیلم، سرگرمی‌ها، آشپزی یا داوطلب شدن در یک خیریه است. اهمیت فرهنگی کریسمس به عنوان چالش برانگیزترین روز برای تنهایی است. تعداد افراد مجرد نیز طی 60 سال گذشته دو برابر شده است.

وضعیت اسف بار مردم آمریکا در کریسمس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع: مشرق نيوز

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.