آثار راه‌یافته به مسابقه‌ بین‌الملل سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران اعلام شد

آثار راه‌یافته به مسابقه‌ بین‌الملل سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران اعلام شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هیأت انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی شامل ناهید صمدی‌امین، مسعود زین‌العابدین، امیرحسین صالحی، بهنود نکویی و حمیدرضا حافظی، بیش از 1034 فیلم از 72 کشور مختلف جهان و 524 فیلم ایرانی را بازبینی کرد.

هیأت انتخاب 197 فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه بین‌الملل این دوره از جشنواره پویانمایی شامل 32 فیلم ایرانی و 165 فیلم خارجی را معرفی کرد.

بر همین اساس از بین 32 فیلم ایرانی، 8 اثر در بخش فیلم کوتاه، 5 اثر در بخش کودک و نوجوان، 4 اثر در بخش سریالی، 2 اثر در بخش تجربی، 4 اثر در بخش تبلیغاتی، 8 فیلم دانشجویی و 1 فیلم بلند به بخش مسابقه بین‌الملل راه یافته‌اند.

همچنین از بین 165 اثر خارجی، 78 فیلم کوتاه، 21 اثر در بخش کودک و نوجوان، 3 اثر سریالی، 6 اثر تجربی، 54 اثر دانشجویی و 3 فیلم بلند به بخش مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره راه پیدا کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ بین‌الملل را دریافت کنند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 13 تا 17 اسفند 1402 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم