گزارش تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر به دولت سیزدهم ارتباطی ندارد

گزارش تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر به دولت سیزدهم ارتباطی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری در پی ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر از سوی مجلس به قوه‌ قضاییه و فضاسازی‌های برخی افراد در این خصوص، اعلام می‌دارد مباحث مربوط به گزارش اعضای گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مجموعه‌ علیصدر، مربوط به سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۴۰۰ بوده و به هیچ وجه با دوران فعالیت هیأت‌‌مدیره‌ حال حاضر شرکت سیاحتی علیصدر و دولت‌مردان دولت مردمی و انقلابی ایران قوی مرتبط نیست.

گفتنی است این گزارش بر اساس بررسی عملکرد شرکت در تاریخ مذکور بوده و فعالیت‌های شرکت از ابتدای دولت سیزدهم تحت نظارت دیوان محاسبات قرار دارد.

نکته‌ قابل توجه دیگر اینکه در زمان تغییر دولت در سال ۱۴۰۰ مجموعه‌ی شرکت سیاحتی علیصدر به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بود که با پیگیری و حمایت علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ مجدداً این مجموعه احیا شد و کارگران شرکت به کار برگشتند.

لازم به ذکر است گزارش ارائه شده، هنوز در دستگاه قضایی رسیدگی نشده و هرگونه نتیجه‌گیری در این خصوص شتاب‌زده، غیرکارشناسی و غیرواقعی است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.