سردارسلیمانی: اقتصاد مقاومتی می‌بایستی در مرحلۀ شکوفایی، بالندگی و ثمردهی قرار گیرد

سردارسلیمانی: اقتصاد مقاومتی می‌بایستی در مرحلۀ شکوفایی، بالندگی و ثمردهی قرار گیرد

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه اولین رویداد ملی اقتصاد مقاومتی که صبح امروز در سالن سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، ضمن توضیح دربارۀ اقتصاد مقاومتی و اهمیت و جایگاه آن در منظومۀ فکری رهبر معظم انقلاب، به تبیین جایگاه طلایه داران و پرچم داران این عرصه پرداخت.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی می‌بایستی در گام دوم انقلاب اسلامی در مرحلۀ شکوفایی، بالندگی و ثمردهی قرار بگیرد.

سلیمانی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم بیکاری در کشورمان ریشه کن شود، اگر مطالبۀ‌مان رونق اقتصادی‌ و کاهش تورم است و اگر می‌خواهیم ارزش پول ملی‌مان افزایش پیدا کند باید اقتصاد مقاومتی را به صورت گسترده در درون خانواده‌ها و در روستاها، در ابعاد کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، تولید گیاهان دارویی، تولید مواد غذایی و همچنین برنامه‌های مربوط به صنایع تبدیلی و صنایع کوچک و متوسط، به رشد و شکوفایی برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما از جهت زیرساخت‌ها و کارهایی کلانی که می‌بایستی در کشور انجام گیرد، در طول بیش از ۴ دهه گذشته، رشد و پیشرفت خارق العاده‌ای داشته ایم. همه زیرساخت‌های کشور مستحق تحقق چنین چشم اندازیست.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت حضور بسیجیان و نیروهای جهادی در عرصۀ اقتصاد، ادامه داد: مشکلی که وجود دارد، این است که نیروهای جهادی، انقلابی و بسیجی بصورت گسترده وارد عرصه‌های تولید و کسب و کار نشده‌اند و از این زیرساخت های آماده، استفادۀ لازم رو نبرده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.