تولید انبوه مینی ون هایما EX-00 از اوایل ۲۰۲۴ آغاز می‌شود

مینی ون هایما EX-00 قرار است از اوایل سال ۲۰۲۴ به صورت انبوه تولید شود. کمپانی هایما در سال ۱۹۹۲ در چین تاسیس شد. این شرکت که در گذشته با مزدا همکاری می‌کرد، حالا قصد دارد با رونمایی از مینی ون جدید خود سهم زیادی از بازار خودروهای برقی را از آن خود کند.

طراحی خودرو و ظاهر جعبه‌مانند آن زیبایی خاصی به آن بخشیده و گفته می‌شود که این معماری از شرکت IT Box الهام گرفته شده باشد. یکی دیگر از مدل‌هایی که با همین سبک ساخته شده است، BM-400 نام دارد و هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است.

این مطلب را نیز بخوانید: بررسی ارزش خرید هایما 7X؛ مینی ون بدترکیب!

در هر صورت، مینی ون هایما EX-00 وارد تولید انبوه شده و قرار است به زودی به جاده‌ها عرضه شود. مدل EX-00 دارای یک صندلی راننده در جلو است (اگرچه پایه‌هایی برای صندلی سرنشین جلو نیز وجود دارد)، ردیف دوم نیز تنها دارای یک صندلی است، اما یک صندلی سه نفره در عقب وجود دارد.

به نظر می‌رسد که نسخه تولیدی این مدل مانند کانسپتی که اکنون از آن در اختیار داریم به صورت دو رنگ مشکی و سفید طراحی شود که ظاهر یکپارچه‌ای را به آن می‌بخشد. هایما این مینی ون را با اهدافی همچون گردش و سفر تولید کرده است.

طول خودرو چیزی حدود ۴۵۰۰ میلیمتر و عرض آن برابر با 2850 میلیمتر است. درب‌های خودرو به صورت کشویی و برقی ساخته شده و محفظه‌های زیادی برای قرار دادن چمدان در آن مشاهده می‌شود.

ظرفیت خودرو ۵ نفره است و امکاناتی همچون شارژ سریع، نمایشگر لمسی مرکزی، صندلی‌های راحتی و نمایشگرهای روی سقف برای سرنشینان عقب نیز وجود دارد. موتور الکتریکی مینی ون هایما به برد ۴۸۰ کیلومتری مجهز شده است.

تولید انبوه این مدل آغاز شده و علاقمندان می‌توانند در سال ۲۰۲۴ نسبت به خریداری مینی ون هایما اقدام کنند. برای اخبار بیشتر با ما همراه باشید.

نوشته تولید انبوه مینی ون هایما EX-00 از اوایل ۲۰۲۴ آغاز می‌شود اولین بار در چرخان پدیدار شد.

منبع: چرخان