تمدیدی های بعدی موردنظر یوونتوس: ولاهوویچ، کیه زا و رابیو

طرفداری | یوونتوس به دنبال تمدید دیگر بازیکنان شاخص خود است.

یوونتوس امروز تمدید قرارداد با گلیسون برمر را اعلام کرد و به دنبال تمدید قرارداد با دیگر بازیکنان کلیدی خود است. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، پس از انجام شدن تمدید قرارداد گلیسون برمر، نوبت کار یوونتوس برای تمدید قرارداد با دوشان ولاهوویچ، فدریکو کیه زا و آدریان ربیو است.

قرارداد فعلی دوشان ولاهوویچ با یوونتوس تا سال 2026 اعتبار دارد اما پیش تر گزارش شده بود که یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن احتمالا به همراه کاهش دستمزد است. دوشان ولاهوویچ در این فصل سری آ عملکرد متوسطی داشته و در 15 بازی 6 گل زده و 1 پاس گل هم ثبت کرده است.

فدریکو کیه زا دیگر بازیکنی است که یوونتوس در نظر دارد قراردادش تمدید شود. قرارداد فعلی فدریکو با یوونتوس تا سال 2025 اعتبار دارد و یوونتوس به دنبال تمدید آن برای حداقل یک فصل دیگر است. پیش تر مطالبی از سوی رسانه های ایتالیا منتشر شده بود که فالی رمضانی، ایجنت فدریکو کیه زا، به یوونتوس قول داده است که این بازیکن به صورت آزاد این تیم را ترک نکند. در نتیجه در صورتی که یوونتوس با این بازیکن به توافق نرسد احتمال فروش او وجود خواهد داشت!

آدریان ربیو فصل گذشته، با این که قراردادش تمام شده بود و می توانست به صورت آزاد به تیم دیگری بپیوندد، تصمیم گرفت با تمدید یک ساله قراردادش در یوونتوس باقی بماند. بیانکونری تمایل دارد آدریان ربیو را با توجه به عملکرد خوبی که در خط میانی تیمش داشته برای مدت بیش تری در تورین نگه دارد. پیش تر در اخبار آمده بود که احتمال دارد که یوونتوس در پایان فصل باز هم پروسه تمدید قرارداد یک ساله را با ربیو پیش بکشد اما احتمال تمدید بلندمت تر ربیو با بیانکونری که در این تیم خوشحال است، وجود دارد.

نوشته تمدیدی های بعدی موردنظر یوونتوس: ولاهوویچ، کیه زا و رابیو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball. پدیدار شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.