پرتاب بطری، کشتی‌گیر ایرانی را راهی بیمارستان کرد +ویدیو

پرتاب بطری، کشتی‌گیر ایرانی را راهی بیمارستان کرد +ویدیو

در جریان رقابت یک‌چهارم نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ایران به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در قم، علیرضا نجاتی، کشتی‌گیر اهل قم و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۹، مقابل پویا ناصرپور، دارنده مدال طلای آسیا، روی تشک رفت و در شرایطی که با نتیجه پنج بر صفر پیش بود در تایم دوم ۱۳ امتیاز از دست داد و در نهایت با نتیجه ۱۳ بر پنج شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

در حالی که ناصرپور حریف خود را در خاک نشانده بود نجاتی از ناحیه دنده احساس درد می‌کرد اما ناصرپور بارها از چپ و راست روی او فن بارانداز را اجرا کرد و در شرایطی که نجاتی روی پل رفته بود یکی از تماشاگران با پرتاب بطری آب به صورت ناصرپور زد که این موضوع باعث شد ناصرپور حریفش را روی پل رها کند و با دست صورتش را بگیرد.

تماشاگران قمی از اینکه ناصرپور در حالی که نجاتی از ناحیه دنده احساس درد داشت و ناصرپور همچنان روی او فن اجرا می‌کرد شدیدا ناراحت و با فریاد خواستار توقف مبارزه شده بودند.

بیشتر بخوانید: جنجال برادران عبدولی در انتخابی تیم ملی با یک جمله زشت؛ تف به ذات همه شما!/ دعوا و درگیری مسابقات را به هم ریخت

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.