وقتی منصوریان علیه مجیدی مصاحبه تندی کرده بود: یک روز بزرگ می‌شود و عقلش می‌رسد!

این‌که فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان با یکدیگر رابطه گرمی ندارند، مسئله محرمانه‌ای تلقی نمی‌شود و تقریبا تمام هواداران استقلال در جریان آن هستند. هنوز فراموش نکرده‌ایم که منصوریان اسفند ماه سال ۱۴۰۰ چه مصاحبه تندی علیه فرهاد مجیدی انجام داد و البته فرهاد هم در سالیان گذشته سابقه تقابل با این ملی‌پوش اسبق استقلال را داشته است.

در همین راستا علیرضا منصوریان طی مصاحبه‌ای که ششم دی ماه سال ۱۳۸۹ و چند روز قبل از آغاز جام ملت‌های ۲۰۱۱ با خبرورزشی انجام داد، حرف‌های تندی علیه مجیدی بر زبان آورد. در آن زمان منصوریان دستیار اول افشین قطبی در تیم ملی محسوب می‌شد و فرهاد مجیدی هم کاپیتان استقلال بود. منصوریان در واکنش به این مسئله که چرا نام فرهاد در فهرست مسافران جام ملت‌ها قرار ندارد، به خبرورزشی گفت: افشین قطبی روی فرهاد مجیدی حساب کرده بود اما خود فرهاد تمایلی نشان نداد و نخواست به تیم ملی کمک کند روی همین اصل فهرست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۱ بدون استفاده از مجیدی بسته شد.

منصوریان همچنین در واکنش به مصاحبه‌ای که مجیدی چند وقت قبل از این گفت‌وگو انجام داده و پیرامون منصوریان هم انتقاداتی را مطرح کرده بود، به همکار ما با خنده گفت: اگر فرهاد کاری غیر از این می‌کرد برایم عجیب بود! البته قطعا مجیدی هم روزی بزرگ می‌شود و عقلش می‌رسد.

مصاجبه منصوریان علیه مجیدی

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.