نلسون سمدو: خیلی خوب شد که مسی در جام جهانی قهرمان شد

طرفداری | ویژگی کلیدی که کریستیانو رونالدو را از سایر بازیکنان دنیای فوتبال متمایز می‌کند از نظر نلسون سمدو، پشتکار و تمرین‌های بی‌وقفه‌ای است که این ستاره پرتغالی انجام می‌دهد.

نلسون سمدو، ستاره این فصل گرگ‌ها، هم با مسی و هم با رونالدو بازی کرده است. سمدو پس از بازی در کنار مسی در دورانی که در بارسلونا حضور داشت و همچنین با رونالدو در تیم ملی پرتغال، نگاهی اجمالی به رژیم‌های تمرینی متفاوت این دو فوق‌ستاره دارد. مدافع کناری باشگاه وولورهمپتون در مصاحبه با اسکای اسپورتس، در خصوص تمرینات کریستیانو رونالدو می‌گوید:

در تمرینات، کریستیانو یک بازیکن کاملا متفاوت است. او همیشه می‌خواهد تمرین کند و قبل و بعد از تمرین به باشگاه برود. در زمین او بازیکنی بسیار رقابتی است. حتی با تیم ملی، گاهی اوقات وقتی 7 بر 7 بازی می‌کنیم، او همیشه می‌خواهد تا آخرین لحظه بازی کند. وقتی کارش تمام شد، فقط می‌خواهد به راهش ادامه دهد. بنابراین، کریستیانو متفاوت است. خوش‌شانس هستم که با مسی و رونالدو بازی کردم.

سمدو در ادامه به موفقیت لیونل مسی در جام جهانی اشاره می‌کند و خوشحال است که لئو برنده جام جهانی شده است.

واقعا خوب شد که مسی جام جهانی را برد. مسی به خاطر هر چیزی که فوتبال به او داده، این شایستگی را داشته است.

گفتنی است نلسون سمدو 108 بازی در کنار مسی در بارسلونا انجام داد و دو قهرمانی لیگ، یک کوپا دل ری و یک سوپرکاپ اسپانیا را به دست آورد. در حالی که او 21 بار با رونالدو بازی کرده است که در قهرمانی پرتغال در لیگ ملت‌های یوفا در سال 2019 نقش داشته است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.