امام جمعه دزفول: سرکشی به خانواده شهدای جاویدالاثر وظیفه همگانی است

امام جمعه دزفول: سرکشی به خانواده شهدای جاویدالاثر وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه خود در مصلای امام علی(ع) دزفول با اشاره به فرا رسیدن عاشورای حسینی اظهار کرد: احیای سنت پیامبر(ص) که همان عمل به دستورات قرآن است هدف قیام امام حسین(ع) بود.

وی در ادامه بیان کرد: سبک زندگی اسلامی به معنای تبدیل آیات قرآن به روش زندگی است و دشمن با فهم اهمیت این موضوع، سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده است.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه با حسینی بودن به معنای زندگی حسینی و عمل به کل معارف دینی است، گفت: ایمان یعنی عمل به کل معارف دین نه اینکه بخشی از معارف دین را قبول داشت و بخش دیگر از این معارف را قبول نداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به خانواده شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس گفت: با گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی هنوز خانواده‌هایی چشم به راه فرزندان خود هستند که توجه و سرکشی به خانواده این عزیزان وظیفه همه است.

بهرام‌پور عزاداری‌های این شهرستان در تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول را باشکوه و عزت آفرین دانست و افزود: اقامه باشکوه عزای اباعبدالله(ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی موجب بیمه شدن جامعه و نسل‌های آینده می‌شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به انتشار کلیپی از یکی از هیئت‌های عزاداری دزفول و بروز برخی نگرانی‌ها به واسطه طرح برخی مسایل سیاسی در آن هیئت خاطرنشان کرد: جوانان حزب‌اللهی دزفول با حضور گسترده و تولید محتوا در فضای مجازی بار دیگر دشمن را که به دنبال سوء استفاده از این شرایط بود روسیاه کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس