عضو کمیته استیناف: خطیر قوانینی که خودش وضع کرد را زیر پا گذاشت / استقلال مجوز نداشت ولی ۳۲۴ میلیارد خرج کرد

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال معتقد است مدیرعامل استقلال مرتکب تخلف شده است.

طرفداری |‌ سید عباس موسوی امشب مهمان یک برنامه تلویزیونی بود و در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به مدیرعامل استقلال گفت: تخلف بزرگ آقای خطیر این است که خودش به عنوان یکی از وضع‌کنندگان دستورالعمل سقف قراردادها، آن را نقض کرده است. برای باشگاه استقلال چون مجوز حرفه‌ای را کسب نکرده بود، در دستورالعمل سقف بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی تعیین شد. شما چطور ۳۲۴ میلیارد خرج کردید؟

موسوی ادامه داد: آقایان می‌فرمایند از اعضای این هیأت (نظارت بر سقف قرارداد) مجوز گرفتیم؛ به نظر شما وقتی کارگروهی مصوبه‌ای وضع کرده است، یک شخص به تنهایی می‌تواند به یک باشگاه چنین مجوزی برای افزایش سقف قرارداد بدهد؟

عضو کمیته استیناف در خصوص حواشی روزهای اخیر، اظهار کرد: متاسفانه در طول روزهای گذشته حرف‌های بیهوده و آلوده بسیاری نثار اعضای کمیته استیناف شده است که با ماهی ۲ میلیون تومان حقوق، بدون اجرت و منت به فدراسیون فوتبال کمک می‌کنند. ما این حرف‌ها را به خود این آقایان حواله می‌دهیم چون شأن و منزلت ما درگیر شدن در چنین مناقشاتی نیست؛ هرچند حقوق ما محفوظ است.

سید عباس موسوی در پایان گفت:

رأی صادر شده از سوی کمیته استیناف، مستند بر قانون و ماده ۱۱۷ مقررات انضباطی و مبتنی بر اختیاری بوده که به این کمیته اعطا شده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.