رئال مادرید به ام باپه؛ الان یا هیچ‌وقت!

طرفداری مدیران رئال مادرید هفته آینده با کیلیان ام باپه تماس خواهند گرفت و می‌خواهند کار انتقال این ستاره فرانسوی را در همین ژانویه تمام کنند.

به گزارش مارکا، داوید آلابا در هفته اول ژانویه قرارداد خودش را با رئال مادرید امضا کرد و حالا مدیران لوس بلانکوس می‌خواهند این کار را با امباپه هم تکرار کنند. رئال مادرید می‌خواهد بداند که آیا ام باپه همچنان حاضر به امضای قرارداد با این تیم اسپانیایی هست یا خیر و آنها دیگر هیچ ابهام یا طفره رفتنی را از سوی او نمی‌پذیرند. آنها می‌خواهند طی هفته آینده و با تماس‌هایی که با ام باپه برقرار می‌کنند از او تضمین بگیرند که پس از پایان قراردادش در 30 ژوئن 2024 با پاری سن ژرمن، حتما به رئال مادرید بیاید. روش کنونی رئال دقیقا شبیه به آلاباست که او هم قراردادش در تابستان با بایرن مونیخ به پایان می‌رسید اما مدیران لوس بلانکوس با او در ژانویه قراردادی را به امضا رساندند.

یا الان یا هیچ‌وقت

اگر پاسخ کیلیان ام باپه یا مادرش فائزه یا وکیل او خوزه آنخل ‏سانچز به درخواست مادریدی‌ها مثبت باشد آنها سریعا به فکر بستن قرارداد با این ستاره فرانسوی خواهند بود و دیگر هیچ مانعی برای پیوستن ام باپه به رئال مادرید وجود ندارد. آنچه مادریدی‌ها به وضوح می‌خواهند انجام دهند این است که از تکرار تجربه ناخوشایند قبل در مورد ام باپه پرهیز کنند. سران رئال دیگر نمی‌خواهند بازیچه ام باپه شوند و اگر او به هر دلیل پاسخ منفی دهد یا طفره برود، پروژه خرید کیلیان ام باپه برای همیشه بسته خواهد شد.

پیشنهاد رئال مادرید به کیلیان ام باپه: همان شرایط سال 2022

نکته مهم دیگری که در مورد مذاکرات رئال مادرید و کیلیان ام باپه باید به آن توجه کرد این است که باشگاه اسپانیایی به دلیل بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو از نظر مالی دقیقا شرایط سال 2022 را به این ستاره فرانسوی پیشنهاد خواهد داد.

  • 26 میلیون یورو دستمزد
  • 130 میلیون یورو پاداش امضاء.

اگر ام باپه به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد، رئال مادرید از او می‌خواهد که در اسرع وقت قراردادش را امضا کند؛ چراکه قرارداد او از قبل آماده شده است. مدیران رئال علاقه‌مند هستند که او به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت دهد تا با همانند آلابا قراردادی را در همین ژانویه به امضا برسانند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.