گردهمایی باشکوه پاسداشت 9 دی‌ماه در شهرستان‌های کرمان

گردهمایی باشکوه پاسداشت 9 دی‌ماه در شهرستان‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، گردهمایی گرامیداشت روز ۹ دی صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسؤولان در شهرستان فاریاب همزمان با سراسرکشور در محل شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ برفتنه‌گران به سراغ برنامه‌ها رفتند.

امام جمعه شهرستان فاریاب در این مراسم باشکوه اظهار داشت: روز ۹ دی یادآور روزی است که یک جریان‌ خودجوش و پرشور در سراسر کشور به میدان آمدند و با ولایت تجدید بیعت کردند، این نشان از بصیرت و آگاهی بالای مردم دارد.

حجت‌الاسلام عباس گروهی اضافه کرد: روزی مردم حضرت علی(ع) را تنها گذاشتند، اما مردم مسلمان و ولایتمدار ما از مردم آن دوران آگاه‌تر و با بصیرت‌تر هستند، در کوران فتنه حضور پر رنگی داشتند و آب بر آتش دشمن ریختند و کشور را از نابودی نجات دادند.

دشمنان دنبال اعتبارزدایی و اعتمادزدایی از نظام اسلامی هستند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان نیز در اجتماع باشکوه مردم بافت که به همین مناسبت برگزار شده بود، اظهار داشت: دوران فتنه غبارآلود است اما مردم در سال ۸۸ با بصیرت خود پای کار انقلاب آمدند و فتنه را خاموش کردند.

محمد علیرضایی ادامه داد: فنته‌گران دنبال مشروعیت‌زدایی از نظام اسلامی هستند که دین را از مردم بگیرند، به باورهای مردم حمله کنند، آنها دنبال اعتبارزدایی و اعتمادزدایی از نظام اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: اگر مسؤولان برای رضا خدا جهادی کار کنند هیچ وقت در نظر دشمنان، نظام اسلامی ناکارامد جلوه نمی‌شود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.