گواردیولا: فوتبالیست ها هر چقدر کمتر در فضای مجازی باشند، برای خودشان بهتر است

سرمربی سیتیزن ها به سریال سرقت از خانه فوتبالیست ها واکنش نشان داد.

طرفداری | در دیداری از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، امروز دو تیم منچسترسیتی و شفیلد یونایتد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پپ گواردیولا در بخشی از کنفرانس خبری پیش از این بازی، به سرقت از خانه جک گریلیش در روزهای اخیر هم اشاره کرد و در مورد آن گفت:

سرقت از خانه فوتبالیست‌ها؟ این اتفاق بارها رخ داده است، نه فقط در بریتانیا بلکه در کاتالونیا که من و خانواده‌ام زندگی می کنیم هم دیده شده است. فوتبالیست ها باید مراقب فضای مجازی باشند و زندگی خود را کمتر در این فضا به نمایش بگذارند. هر چقدر کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشید و مردم هم کمتر از زندگی شما باخبر باشند، برای خودتان بهتر است. مردم منتظرند ببینند شما کجا هستید و چه کار می کنید. یادم می آید اتفاقی مشابه برای ژائو کانسلو هم رخ داده بود، واقعا ترسناک بود چون خانواده او مورد حمله قرار گرفته بودند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.