نظر جبلی درباره ناهنجاری ها در شبکه خانگی / جلسه مهم با پلتفرم ها در حضور خبرنگاران

نظر جبلی درباره ناهنجاری ها در شبکه خانگی | جلسه مهم با پلتفرم ها در حضور خبرنگاران

جبلی گفت:در هفته جاری مجمع رستا که شامل رسانه های دارای مجوز از ساترا است، با حضور خبرنگاران برگزار میشود.

  • جاباما -استیکی سایت

به گزارش مشرق، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با همشهری درباره تعامل سازنده میان صداوسیما و پلتفرم های شبکه ی نمایش خانگی گفت:صداوسیما رسانه ای ملی است و از سوی دیگر پلتفرم ها نیز وظیفه تولید محتوا در بخش خصوصی را برعهده دارند. بنابراین هرکدام درحال انجام وظایف خود هستند. موضوع تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برعهده صداوسیما است که ضوابط تولید و انتشار تولید محتوا را برعهده دارد و خوشبختانه تعامل خوبی نیز در این زمینه میان ساترا و پلتفرم ها برقرار است.

وی در ادامه گفت: در این هفته نیز قرار است مجمع رستا که شامل رسانه های دارای مجوز از ساترا است، برگزار شود و در این مجمع از خبرنگاران و رسانه ها نیز دعوت خواهیم کرد تا متوجه شوند تعامل ساترا با پلتفرم ها و رسانه های خارج از سازمان، بسیار سازنده و طبق روال پیش میرود. این تعامل خوب نیز باعث شده است ناهنجاری های زمان گذشته که به صورت گسترده در تولیدات پلتفرم ها وجود داشت، به تدریج کمتر شود و امیدواریم در ادامه دیگر شاهد ناهنجاری های حداقلی نیز در تولیدات شبکه نمایش خانگی نباشیم.

منبع: مشرق نيوز

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.