ورزشکاران کردستانی 7 مدال رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی کشور را کسب کردند

ورزشکاران کردستانی 7 مدال رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی کشور را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بیست و هفتمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی پس از سه روز رقابت با معرفی تیم‌های برتر در رده‌های مختلف به پایان رسید.

این دوره از رقابت‌ها در رده‌های نوجوانان، جوانان، امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که تیم 14 نفره مچ‌اندازی استان کردستان در این دروه از رقابت‌ها توانست سه مدال طلا، سه نشان نقره و یک مدال برنز را بدست آورد.

در نتایج رده سنی نوجوانان بخش دست راست، آرتیکا صالحیان در وزن 45- کیلوگرم موفق شد با کسب عنوان قهرمانی یک مدال طلا و در بخش دست چپ نیز یک نشان نقره را برای استان کردستان به ارمغان بیاورد.

همچنین در نتایج رده سنی پیشکسوتان مستر یک این مسابقات، حسین استادی به نمایندگی از استان کردستان در هر دو بخش دست راست و دست چپ دو مدال طلا را از آن خود کرد.

استادی همچنین در رده سنی بزرگسالان وزن 70- کیلوگرم موفق به کسب یک نشان برنز شد.

در رده سنی پیشکسوتان مستر دو نیز، سیف‌الدین جوزایی در وزن 100+ کیلوگرم دست چپ موفق به کسب دو مدال نقره شد.

گفتنی است؛ نفرات برتر بیست و هفتمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های جهانی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.