افزایش مراکز کارآفرینی کوثر در منطقه 10 تهران

افزایش مراکز کارآفرینی کوثر در منطقه 10 تهران – اخبار اجتماعی –

مهدی اخ‌الصنایع در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیت مراکز کارآفرینی کوثر به عنوان نهاد توانمندسازی زنان فعال جامعه اظهار کرد: مراکز مهارت‌آموزی کوثر زیر نظر شهرداری فعالیت دارند و عمده مأموریت این نهاد، آموزش مهارت‌های کاربردی برای اشتغال و کارآفرینی بانوان است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال دو مرکز کوثر دیگر به مجموعه مراکز کارآفرینی کوثر در منطقه 10 تهران اضافه می‌شود، ادامه داد: با راه‌اندازی این دو مرکز کارآفرینی، در مجموع ده‌ها فرصت شغلی ایجاد می‌شود و منفعت اقتصادی حاصل از فعالیت‌های این مراکز نصیب زنان سرپرست خانوار می‌شود.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه تولید پوشاک و خیاطی از جمله فعالیت‌های این مراکز در منطقه 10 است، اظهار کرد: طبق قانون وزارت کار به این بانوان حقوق و بیمه تعلق می‌گیرد، همچنین علاوه بر حقوق، بسته‌های معیشتی برای آنها در نظر گرفته شده است.

راه‌اندازی "مرکز توسعه کارآفرینی و اشتغال" در سازمان بهزیستی

شهردار منطقه 10 گفت: تاکنون چهار مرکز کارآفرینی کوثر واقع در مجموعه شهربانو، بوستان خانواده، بوستان هفت‌چنار و خیابان شهید رنجبر در این منطقه ایجاد شده است و اولویت ارائه مهارت‌های آموزشی و دیگر خدمات یاد شده به بانوان سرپرست خانواده و بانوان بد سرپرست است البته در صورت فراهم بودن امکانات، زنان فاقد این چالش‌ها می‌توانند از خدمات این مراکز بهره ببرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.