امدادرسانی به بیش ‌از ۶ هزار حادثه دیده توسط هلال احمر خوزستان

امدادرسانی به بیش ‌از ۶ هزار حادثه دیده توسط هلال احمر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیرعباس نجفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فصل پاییز پر حادثه در استان اظهار کرد: ١١٧ نفر در حوادث و سوانح مختلف طی سه ماه اخیر توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

وی در ادامه بیان کرد: ۱۴۶ عملیات امدادرسانی برای کمک به ۶ هزار و ۱۴۷ نفر حادثه دیده در سه ماه اخیر انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: یک‌هزار و ۱۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ٣١٢ تیم امداد و نجات با به‌کارگیری ۱۵۶ دستگاه آمبولانس در عملیات‌ها حضور داشتند.

نجفی عنوان کرد: همچنین ٢٧ خودروی گرفتارشده در برف و کولاک منطقه تاراز شهرستان اندیکا در مدت ذکر شده رهاسازی شدند و ١٩٠ نفر نیز توسط عوامل امدادی اسکان اضطراری شدند.

وی با اشاره به عملیات‌های امدادی صورت گرفته در فصل پاییز امسال گفت: ۱۴۶ عملیات امدادی در حوادث مختلف سیلاب، برف و کولاک، آبگرفتگی، کوهستان، جاده‌ای، زلزله و آتش سوزی انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر استان آغاز شده و تمام امدادگران و نجاتگران در پایگاه جاده‌ای استان در حال آماده‌باش هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.