پاسخگویی وزیر ارتباطات به مطالبات برخط مردم در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری

پاسخگویی وزیر ارتباطات به مطالبات برخط مردم در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ظهر امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به مطالبات برخط شهروندان پاسخ داد.

وزیر ارتباطات در ابتدای این جلسه گفت: این پاسخگویی را برای خود فرصت می‌دانیم که بی‌واسطه پاسخگوی نقطه نظرات مردم باشیم. حداقل روزی نیم ساعت وقت خود را صرف پاسخگویی مردم در فضای مجازی می کنم.

وی افزود: حضور در این جمع در راستای همین روحیه و اعتقاد و باور بنده است که باید پای صحبت و مشکلات مردم نشست.

یکی از هموطنان شهر آمل در این جلسه مشکلات خود در ارائه بسته های پستی و هزینه های بالای ارسال آن ها در موضوع برنج را بیان کرده و انتظار پیگیری را از وزیر ارتباطات داشت.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این هموطن آملی، گفت: تمام مراحل هزینه ها را باید خود پست تامین کند، هزینه های که در حال حاضر پست می گیرد زیر قیمت تمام شده آن است.

وی افزود: معمولا محموله های بالا را به صرفه نیست از طریق پست ارسال کنید ولی هیچ تعرفه ای در پست بیشتر از ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش نیافته است.

وزیر ارتباطات بعد از طرح این موضوع، با مدیرعامل پست تماس گرفت و دستور پیگیری این مسئله را صادر کرد.

یکی دیگر از هموطنان که کارمند شرکت پست است درخواست تعریف سختی کار برای کارمندان شرکت پست و ارتقای شغلی نامه رسان ها کرد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست کارمند پست گفت: بنده این موضوع را سال گذشته پیگیری کردم که بنا به دلایلی با آن موافقت نشد.

وی با اشاره به توزیع برابر امکانات و پاداش ها در مجموعه نهادهای زیر مجموعه وزارت ارتباطات، افزود: سال گذشته از محل اعتبارات وزارتخانه کاری را پیگیری کردیم که همه کارمندان زیر مجموعه پاداش برابری دریافت کنند. بیش از ۵، ۶ بار در مراکز پستی برای حل مشکلات و معضلاتی مربوطه حضور یافتم و پیگیر حل آن ها بوده ام.

در حال تکمیل…

منبع: فارس