تحکیم روابط جواد نکونام با شاگردانش؛ بازیکنانم برای رسیدن به اینجا خیلی سخت جنگیدند

تحکیم روابط جواد نکونام با شاگردانش؛ بازیکنانم برای رسیدن به اینجا خیلی سخت جنگیدند

سرمربی تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر با حواشی زیادی هدایت این تیم را بر عهده گرفت در پایان نیم فصل اول تیمش را با ۳۲ امتیاز به باشگاه تحویل هواداران داد.

جواد نکونام در تقدیر و تشکر از بازیکنانش بابت کسب این نتایج استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم، در واکنش به سوالات خبرنگاران در ارتباط با اینکه «آیا در ابتدای فصل تصور می‌کرده چنین نتایجی را با تیمش بگیرد یا نه» گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که ۱۵ بازی سخت و نیم‌فصل عذاب‌آور را درک کردند و با تمام وجودشان برای موفقیت استقلال جنگیدند. این نتایج و موفقیت‌ها حاصل زحمات بازیکنان است و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم».

این در حالی است که در دیدارهایی که بعضا استقلال نتیجه دلخواه نکونام را نمی گرفت او مشکلات را یا به داوری ها یا نداشتن VAR ربط می داد یا خودش را در این زمینه مقصر می دانست. جواد نکونام که ثابت کرده تا اینجا توانسته رابطه خوبی با شاگردانش در تیم استقلال پیدا کند بار دیگر از این طریق بر تحکیم روابطش با شاگردان خودش در استقلال تاکید کرد تا احتمالا برای نیم فصل دوم شرایط بهتری را در استقلال تجربه کند.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.