طرح پیراهن ای تیم ملی آلمان برای یورو لو رفت + عکس

آلمان ؛ تصاویری از پیراهن اول و دوم تیم ملی آلمان برای یورو 2024

یورو 2024 به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد، به همین خاطر برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و به نوعی برای‌شان یادآور جام جهانی 2006 آخرین تورنمنت مهمی که در خاک این کشور برگزار شد نیز است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فوتی هدلاینز به تازگی تصاویری از پیراهن اول تیم ملی آلمان در این یوروی خانگی منتشر کرده که کمی شبیه پیراهن اول مانشافت در جام جهانی 2006 نیز است.

این پیراهن آدیداس برای تیم ملی آلمان دارای طراحی مدرن و برجسته‌ای است و طرح پرچم آلمان روی آستین‌ها، به زیبایی آن می‌افزاید. همچنین در قسمت جلویی و روی تنه این پیراهن نیز الگوهایی از نماد فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) دیده می‌شود.

آلمان ؛ تصاویری از پیراهن اول و دوم تیم ملی آلمان برای یورو 2024

فوتی هدلاینز همچنین تصاویری از پیراهن دوم ژرمن ها برای مسابقات یورو 2024 نیز منتشر کرده که آدیداس در طراحی جدیدی استفاده کرده و در آن از رنگ بنفش بهره برده است. با این حال طبق گفته این منبع، هنوز به‌طور کامل مشخص نیست که رنگ لوگوهای آدیداس و تیم ملی آلمان روی این پیراهن چیست اما احتمالاً سیاه خواهد بود.

آلمان ؛ تصاویری از پیراهن اول و دوم تیم ملی آلمان برای یورو 2024

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.