انعقاد بیش از 6000 میلیارد تومان قرارداد جهاد کشاورزی لرستان با قرارگاه امام حسن مجتبی

انعقاد بیش از 6000 میلیارد تومان قرارداد جهاد کشاورزی لرستان با قرارگاه امام حسن مجتبی

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از عقد قرارداد شش هزار و هشتصد میلیارد تومان با قرارگاه امام حسن مجتبی در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید عماد شاهرخی در این رابطه گفت : جهاد کشاورزی استان بیشترین حجم قرارداد را با قرارگاه امام حسن مجتبی در سطح کشور منعقد کرده بطوریکه به میزان شش و هشت دهم همت با این قرارگاه جهت اجرای پروژ های بخش کشاورزی در استان به توافق رسیدیم و قرارداد آن منعقد گردید .

وی افزود : تامین اعتبار این مقدار سرمایه گذاری بصورت 30 درصد ملی و 70 درصد استانی می باشد که تاکنون 93 میلیارد تومان اعتبار اولیه هم ابلاغ گردید و قرار است با هماهنگی سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان و استاندار ظرف هفته آینده رسما عملیات اجرایی شروع پروژه های امام حسن مجتبی در بخش کشاورزی استان آغاز شوند .

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به پروژه های این قرارگاه در استان گفت : پروژه های این طرح در حوزه : انتقال آب با لوله، ایستگاههای پمپاژ ، استخر ذخیره آب و قنوات می باشد که در هفته آتی با حضور مسئولان عملیات اجرایی آنها آغاز می گردند .

عماد شاهرخی در پایان افزود: این پروژه ها در راستای محرومیت زدایی و توسعه بخش کشاورزی استان بسیار موثر واقع خواهند شد و قرار است در همه شهرستانهای استان اجرا شود همچنین تامین اعتبارات این پروژه ها طبق برآوردهای کارشناسی در مدت 5 سال محقق خواهد شد.

۴۶

منبع: خبرآنلاین

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.