۲۸ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در اروندکنار دستگیر شدند

۲۸ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در اروندکنار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی درگیری دسته جمعی در منطقه اروندکنار، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری ۲۰ اروند همراه با عوامل یگان امداد در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد در حین این درگیری و نزاع دسته‌جمعی یک نفر از آنان که جوان ۲۰ ساله‌ای بود مصدوم که بلافاصله به بیمارستان انتقال و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

فرمانده انتظامی آبادان عنوان کرد: پس از بررسی موضوع، در همان ساعات اولیه ۲۸ نفر متهم اصلی درگیری و عامل جرح، شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی جهت بازجویی و تحقیقات به مقر کلانتری منتقل شدند.

کشوری از تشکیل پرونده قضائی علیه متهمان خبر داد و گفت: تعداد ۱۴ نفر از عاملان نزاع با تشخیص قاضی پرونده راهی زندان و مابقی متهمان با قید و ثیقه آزاد شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.