پوستکوعلو: سه امتیاز با صدر جدول فاصله داریم؛ درگیری پایان بازی؟ سال نو را تبریک می‌گفتیم!

طرفداری | تاتنهام در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر که در آخرین روز سال 2023 برگزار می‌شد، موفق شد 3-1 مقابل بورنموث به پیروزی رسید. تیم تحت هدایت پوستکوعلو در این بازی نیز تلفات سنگینی بر جای گذشت. پاپه مطر سار به لیست مصدومان اسپرز اضافه شد و در سوی دیگر سون هیونگ مین برای حضور در جام ملت‌های آسیا، اردوی تیمش را ترک کرد. آنژ پوستکوعلو در اولین واکنش به بازی امروز تیمش گفته است: امروز روز خوشحال‌کننده‌ای بود. هر چیزی در زمین رخ داد و ما به این موضوع نیاز داشتیم. بخشی از فوتبال ما فوق‌العاده بود، باید انعطاف‌پذیری و کاراکترمان را به نمایش می‌گذاشتیم. تلاش فیزیکی تیم هم عالی بود. اول هفته گفتم که بازیکنان در دسترس ما تمامی تلاششان را به کار می‌گیرند. ما پس از بازی فشرده با برایتون و تنها با دو روز استراحت مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر قرار گرفتیم. بازیکنان شایسته تحسین هستند.

جووانی لو سلسو عالی بود. او هفته‌های گذشته هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. با غیبت سون، سار و بیسوما به جووانی نیاز خواهیم داشت.

درگیر پایان بازی با مربیان حریف؟ چیزی نبود رفیق، داشتیم سال نو را به هم تبریک می‌گفتیم! سه امتیاز برای تاپ فور؟ اگر اشتباه نکنم ما سه امتیاز با صدر جدول فاصله داریم! چهره‌ای که از پوستکوعلو ندیده‌اید؛ درگیری بیگ آنژ با مربیان بورنموث / عکس

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.