اطمینان مدیر برزیلی به بارسلونا؛ ویتور روکه شباهت بسیاری به رونالدو نازاریو دارد

الکساندر ماتوس، ویتور روکه را بازیکنی با خصوصیات رونالدو نازاریو می‌داند.

طرفداری – Globo | ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا از اتلتیکو پارانائنزه روز گذشته به تمرینات بارسا اضافه شد. بلوگرانا امیدوار است روکه هر چه زودتر به ترکیب اصلی راه یابد و به رفع مشکلات تیم ژاوی در فاز هجومی کمک کند. الکساندر ماتوس، مدیر ورزشی سابق اتلتیکو پارانائنزه، ویتور روکه را بازیکنی بسیار شبیه به رونالدو نازاریوی افسانه‌ای می‌داند و مطمئن است این ستاره 18 ساله در کاتالونیا موفق خواهد شد. الکساندر ماتوس در سال 2022 نقش مهمی در انتقال ویتور روکه از کروزیرو به اتلتیکو پارانائنزه ایفا کرد و شناخت کاملی از توانایی‌های این مهاجم مستعد دارد. ماتوس که اکنون در واسکو دا گاما فعالیت می‌کند، در خصوص ویتور روکه گفت:

ویتور روکه بسیار شبیه به رونالدو نازاریو است. او یک بازیکن با حرکات انفجاری است و قدرت بدنی بالایی دارد. توانایی گلزنی روکه عالی است. او تمام شرایط لازم برای تبدیل شدن به یکی بهترین مهاجمان جهان را دارد. مطمئنم روکه در بارسلونا موفق خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.