شرایط بحرانی سرباز اوکراینی در خط مقدم جنگ+عکس

اقتصادنیوز : تصویری از یک سرباز اوکراینی در خط مقدم جنگ با روسیه منتشر شده است که حکایت از شرایط سخت او به دلیل سرمای شدید هوا دارد. شرایط بحرانی سرباز اوکراینی در خط مقدم جنگ+عکس

به گزارش اقتصادنیوز، وضعیت سربازان اوکراینی در خط مقدم جنگ با روسیه این روزها به دلیل تشدید سرمای هوا بسیار سخت شده است، موضوعی که یک مقام نظامی ارشد ارتش این کشور هم به آن اشاره کرده است.

شرایط سرمای زمستان و کاهش دید به گفته این مقام نظامی به چالشی برای اوکراین و روسیه تبدیل شده است. فرارو تصاویری از وضعیت یکی از سربازان اوکراینی در خط مقدم جنگ با روسیه را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

خبر مرتبط موشک ترسناکی که کابوس اوکراین شد +عکس موشک ترسناکی که کابوس اوکراین شد +عکس

نماینده نیروهای مسلح اوکراین گفت: موشک خا -۲۲ با سرعت ۴ هزار کیلومتر در ساعت پرواز می کند، بیشتر در امتداد یک مسیر بالستیک به هدف نزدیک می شود، بنابراین برای رهگیری آن به وسایل خاصی نیاز است.

۱۰ دی ۱۴۰۲

resized_1862059_101

منبع: دنيای اقتصاد

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.