برای اینکه در دفاع از انقلاب پیروز باشیم باید "سفیر شهید" باشیم

برای اینکه در دفاع از انقلاب پیروز باشیم باید "سفیر شهید" باشیم – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن کرمی؛ فرمانده یگان‌های ویژه فراجا صبح امروز در چهارمین یادواره سرداران و 1320 شهید یگان ویژه اظهار کرد: ما برای اینکه در دفاع از انقلاب موفق بشویم و بتوانیم کشورمان را جلو ببریم و جبهه مقاومت را توسعه بدهیم باید "سفیر شهید" باشیم.

وی افزود: سفیر شهید یعنی شهدا را بشناسیم و راه آنها را ادامه دهیم، یعنی مانند شهدا خدمتگزار صادق باشیم.

کرمی گفت: در محیط زندگی هم آنچه از شهدا یاد گرفتیم باید به کار بگیریم، در کنار محرومان باشیم و در انجام امورات خیر پیش‌قدم باشیم.

وی گفت: مسیر رشد و تعالی را حضرت امام پیش پای ما قرار داد و ما مدیون این بزرگوار هستیم؛ چه کسی می‌توانست در برابر تهدیدات با هوشیاری و روشنگری و مجاهدت پاسداری و دفاع کند جز مقام معظم رهبری که با روشنگری از مکتب امام خمینی(ره) دفاع کردند.

سردار کرمی افزود: ما از 5 سال قبل یادواره استانی را برگزار و در تهران کنگره نهایی را داشتیم که برکات زیادی برای ما داشت و ما از خانواده‌های شهدا برکت و توشه می‌گیریم.

وی با بیان اینکه در 22 استان افتخار داشتیم که یادواره شهدا را برگزار کردیم، تصریح کرد: نمی‌شود در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها بدون لطف و عنایت شهدا گام برداشت.

سردار کرمی افزود: برای آنکه در دفاع از انقلاب و ادامه مسیر آن موفق شویم و جبهه مقاومت را توسعه دهیم باید در وهله اول سفیر شهید باشیم و آنها را بشناسیم و در توسعه فرهنگ شهید گام برداشته و در محیط کار و زندگی پیاده کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ادامه داد: یادواره شهدا مجلس امید بخشی و تزریق شهادت و مقاومت و صبوری است نه مجلس ترحیم.

جامعه امروز نیازمند نقش‌آفرینی مادران شهداست

وی با اشاره به رشادت شهید سلیمانی‌ها و شهید رضی‌ها و این 1387 شهید و بیان معجزاتی از شهدا گفت: ما هرکدام در یگان ویژه سفیر یک شهید بوده و تلاش داریم فرهنگ شهید و شهادت را عمق و گسترش دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.