عده‌ای دنبال نا امید کردن مردم در انتخابات هستند

عده‌ای دنبال نا امید کردن مردم در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست انتخاباتی ایلات، عشایر، ریش سفیدان و بانوان گچساران گفت: انتخابات آبروی نظام است، اشاره ای که رهبر در فروردین ماه داشتند نشان از جایگاه مهم انتخابات دارد.

وی بیان کرد: هر چند این انتخابات خاص است و این متفاوت بودن آن به فتته های دشمنان باز می گردد، فتنه هایی که دشمنان همیشه به دنبال آن هستند و هر روز نیز یک نقشه جدید را رقم می زنند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم و ایجاد فضای نا امن در انتخابات هستند.

دیهیم خوب عنوان کرد: وظیفه ما طبق فرمایشات رهبر فراهم کردن بسترهای ۴ شاخصه امنیت، سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات است.

وی گفت: دشمن در سال گذشته با ایجاد فتنه با تمام توان پای کار آمده و ما را تمام شده می دانستند، همه ما می توانیم نقش مهمی را در جامعه با انتخابات داشته باشیم.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: از مهمترین رویدادهای ما انتخابات بسیار حائز اهمیت بوده زیرا در سرنوشت خود سهمیم هستیم و ایفای نقش کرده،در قانونی که باید با آن زندگی کنیم نیز سهیم هستیم.

دیهیم خوب بیان کرد: انسجام کشور در این است زیرا بارها دشمن وسوسه هجوم داشت ولی حضور پای صندوق رای دشمن را نا امید کرد،ما با رای خود نظر مثبتی به مشروعیت نظام می دهیم و ثابت می کنیم دشمن به دنبال ایجاد خلاء در این رویداد بزرگ است.

وی افزود: این امر با همکاری شما اقشار مختلف مردم ایجاد می شود، همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم و باید آن را رعایت کنیم.

فرماندار گچساران ادامه داد: در گچساران چارچوب زمینه انتخابات به خوبی فراهم شده و اقدامات لازم نیز صورت گرفته است تا شهروندان با رضایت خاطر پای صندوق های رای حاضر شوند.

دیهیم خوب اضافه کرد: در بحث انتخابات انتظار می رود همه کسانی که موثر هستند و می توانند دعوت کنند در راستای افزایش مشارکت در انتخابات گام بردارند،اگر فضای مجازی در راستای انتخابات ملتهب شد شما معتمدین و بزرگان طوایف می توانید آرامش را به طوایف برگردانید.

علیزاده معاون سیاسی، امنیتی فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: در اندیشه شهید سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و امید می رود تا پاسداران خوبی برای این حرم باشیم.

وی بیان کرد:نظام جمهوری اسلامی ایران از معدود نظام های سیاسی دنیا است که طبق همه پرسی مردمی کار خود را آغاز کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار گچساران ادامه داد: مردم در انتخابات اعلام نظر کرده و از این مسیر در کشور ایفای نقش می کنند و تنفیذ اختیارات به نمایندگان محلس شکل می گیرد.

علیزاده اضافه کرد: مجلس جایگاهی است که مظهر سیاسی و اقدامات مهم کشور است، در برپایی انتخابات باید سهیم باشیم همه بایدپایبندی قانون را رعایت کنیم.

وی گفت: عدم پایبندی به قانون فرصت ها را تبدیل به تهدید و اقدامات موثر را کم رنگ کند، دشمن به دنبال کم رنگ نشان دادن انتخابات و نا کارامد نشان دادن جمهوری اسلامی است.

علیزاده بیان کرد: همه شما نقش حائز اهمیتی در انتخابات دارید

با توجه به حضور و تاثیر گذاری در جامعه ایفای نقش کنید،این نشست با هدف هم افزایی هرچه بیشتر در انتخابات برگزار شده است.

وی گفت: ستاد انتخاباتی تشکیل شده و طبق جدول زمانبندی جلسات برگزار و تشکیل شده است.

وی افزود: در گچساران ۱۱۶ شعبه اخذ رای در تشکیل شده است، که از این تعداد ۷۶ شعبه شهری و ۴۰ شعبه روستایی است.

علیزاده اظهار کرد: در گچساران ۸۴ شعبه ثابت، ۳۲ شعبه سیار ، ۷۴ شعبه ثابت شهری، ۱۰ شعبه ثابت روستایی، ۲ شعبه سیار شهری، ۳۰ شعبه سیار روستایی برای انتخابات در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس در پایان این نشست انتخاباتی ۳ نفر از عشایر و بزرگان طوایف در گچساران نظرات خود را بازگو کردند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس