حضور جمعی از کارکنان شرکت نفت آغاجاری بر مزار شهید ابومهدی المهندس+عکس

حضور جمعی از کارکنان شرکت نفت آغاجاری بر مزار شهید ابومهدی المهندس+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ۹۰ نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و تعدادی از همشهریان شهرستان امیدیه بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس در قبرستان وادی السلام نجف اشرف حاضر و با آرمان‌های شهدای مقاومت میثاقی دوباره بستند.

در این مراسم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اشاره به نقش سرداران جبهه مقاومت و نقش مرجعیت در شکست داعش، گسترش و پیشرفت‌های بی‌سابقه امروز جبهه مقاومت تا عمق سرزمین‌های اشغالی را محصول جانفشانی‌های سرداران شهید مقاومت شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و سیدرضی موسوی عنوان کرد.

در این آیین بزرگداشت، کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اهدای 2 هزار شاخه گل نرگس مزار شهید ابومهدی المهندس را آذین بستند.

در ادامه این آیین حاج میثم مطیعی و گروه‌های حماسه سرای ایرانی و عراقی به مدیحه‌سرایی پرداختند.

حضور کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به‌صورت خودجوش در قالب کاروان فرهنگی(من الحبیب الی الحبیب) با هماهنگی روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و موکب فرهنگی رسانه‌ای المناح حامل پیام و ارادت مردم خوزستان و شهر امیدیه شهر سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی به همرزم دیرینه‌اش ابومهدی المهندس بود.

پایان پیام/

منبع: فارس