صبور مثل نکونام!

صبور مثل نکونام!

جواد نکونام سرمربی استقلال نشان داد برای ساختن تیمش صبر و حوصله زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال نیم فصل سخت و فشرده را پشت سر گذاشت. جواد نکونام که در نساجی و فولاد ثابت کرده بود با تلاش می‌تواند تیمش را به جایگاههای بالا برساند، در استقلال نیز زمان خود را صرف رفع مشکلات فنی تیمش کرد. خبرهایی که در طول فصل از کمپ استقلال به بیرون درز کرد حکایت از آن داشت نکونام معمولا بین ساعت 8 تا 9 صبح در دفتر کارش حاضر شده و حدود 9 شب نیز به خانه می‌رفت. او در فولاد نیز اکثر زمان خود را در دفتر کارش و جلسه با کادر فنی می گذراند.

از نظر خیلی‌ها استقلال امسال تنها با صبر و حوصله و کار مداوم می توانست نتیجه بگیرد. نکونام هر چقدر سال گذشته در فولاد از کمبود بازیکن حرف می‌زد، این بار حوصله به خرج داد و آنقدر از بازیکنانش تعریف و تمجید کرد که توانست در سخت‌ترین روزها، به کمک آنها امتیازات خوبی جمع آوری کند. این تیم هر چند نقل و انتقالات را به سپاهان و پرسپولیس باخت ولی در جدول مقابل این تیم ها بازنده نبود. اگر این تیم رفتار بهتری در بازی‌های خارج از خانه‌اش داشت به طور قطع می‌توانست با اختلاف نسبتا خوبی قهرمان نیم فصل شود ولی به راحتی چند امتیاز مهم را از دست دادند.

نکونام امسال متفاوت‌تر از هر زمان دیگری بوده است. او ضمن جنگیدن برای استقلال، در خارج از زمین نیز برای حق و حقوق تیمش و بازیکنانش می‌جنگد. نکونام امسال به لحاظ فنی صبور بود و ترجیح داد با وجود اشتباهات بازیکنان پشت آنها بایستد و حامی‌شان باشد. موضوعی که اتفاقا جواب داد و باعث شد تا بعضی از بازیکنان از جمله آرمین سهرابیان بتوانند بدرخشند. بعد از دربی انتقاداتی به این بازیکن شد ولی نکونام در کنفرانس مطبوعاتی سفت و سخت پشت آرمین ایستاد.

258 258

منبع: خبرآنلاین

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.