کمک ۸۴ میلیارد تومانی سپاه به نیازمندان کردستان در قالب نهضت خدمت مومنانه

کمک ۸۴ میلیارد تومانی سپاه به نیازمندان کردستان در قالب نهضت خدمت مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار جمشید رضایی صبح امروز در مراسم نهضت خدمت مومنانه سپاه کردستان که با عنوان به یاد حاج قاسم و با حضور مسوولان استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا، اظهار کرد: حدود ۷۵ سال پیش بلوک شرق و غرب همه یهودیان را به سمت فلسطین با این شعار که همه مسلمان هستید، سوق دادند.

وی تصریح کرد: به دنبال این قضیه، اسرائیل و یهودیان ۸۵ درصد خاک فلسطین را غصب کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به آبروریزی اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی اشاره و تصریح کرد: بعد از این عملیات کشورهای ابرقدرت از اسرائیل حمایت می‌کنند و آنها با دو شعار، حماس را از بین می‌بریم و اسرا را آزاد خواهیم کرد، با حمله به غزه تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر را به شهادت رسانده‌اند.

سردار رضایی اضافه کرد: شهید سلیمامی محور مقاومت بود و در هفته مقاومت و به یاد حاج قاسم، سپاه کردستان بیست و هشتمین مرحله نهضت مومنانه را برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۴۲ میلیارد تومان در قالب بسته‌های لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی و پروژه‌های عام‌المنفعه به مردم کردستان کمک شده است.

سردار رضایی تصریح کرد: در طول این هفته هم ۲۲ هزار بسته به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال، ۵۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توزیع می‌شود و هشت پروژه آبرسانی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.