نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد

نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز دوازدهم دی‌ماه ۱۴۰۲ در چهل‌ویکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: فرارسیدن میلاد باسعادت مادر امت و امامت را به ملت شریف ایران و امت اسلامی به خصوص مادران و بانوان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) با عناوین مختلف جایگاه والا حضرت فاطمه را تبیین فرمودند. روز میلاد حضرت زهرا فرصت مناسبی برای قدردانی جایگاه مادران و بانوان سرزمینمان است‌. به سهم خود و به نمایندگی خانواده بزرگ قوه قضائیه این روز را تبریک عرض می‌کنم. همچنین فرار رسیدن میلاد امام خمینی(ره) را نیز تبریک می‌گویم.

ستایشی گفت: آرمان امام خمینی برای تجلی عدالت باید سرلوحه اقدامات مسئولان قرار گیرد، در تقارن این ایام با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها مناسب است ضمن گرامیداشت نام و یاد این سردار بزرگوار، با رشادت های آن عزیز و سایز تلاشگران بی مرز و بی ادعا الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم به کیان کشور اسلامی نهادینه شده است.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن گمان می‌کرد با شهادت شهید سلیمانی و سیدرضی موسوی، لبه پیکان ایستادگی در برابر آن ها رو به زوال رود.

این خبر در حال تکمیل است…

منبع: فارس