تیموریان: خوش‌شانس باشیم می‌توانیم در جام ملت‌ها نتیجه بگیریم

تیموریان: خوش‌شانس باشیم می‌توانیم در جام ملت‌ها نتیجه بگیریم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آندرانیک تیموریان در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: خیلی ممنون هستم که همیشه رسانه‌ها از تیم ملی حمایت می‌کنند و جا دارد که به عنوان کوچکترین عضو کادرفنی از همه شما تشکر کنم و آرزوی موفقیت داشته باشم برای تیم ملی در جام ملت‌ها. ان‌شاءالله بتوانیم دستاورد خوبی در جام ملت‌ها با کمک هم به دست بیاوریم.

قلعه‌نویی: حب و بغض‌ها را کنار بگذارید و از تیم ملی حمایت کنید/ هر لیستی بدهید حرف و حدیث ایجاد می‌شود

وی در پاسخ به این سؤال که حمایت‌های لازم از تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها صورت گرفته است؟ عنوان کرد: تیم ملی، تیم خوبی است و اکثر لژیونرها هم آمده‌اند. تیمی داریم که می‌تواند اتفاقات خوبی را در جام ملت‌ها رقم بزند و اگر خوش‌شانس باشیم می‌توانیم نتایج قابل قبولی بگیریم. بچه‌هایی که در اردو هستند می‌توانند با توانایی‌ که دارند برای این مملکت افتخارآفرینی کنند.

تیموریان درباره لیست تیم ملی و صحبت‌هایی که در خصوص اسامی حاضر در اردو، مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان چه آنهایی که در جام ملت‌ها همراه تیم ملی هستند و چه بازیکنانی که همراه تیم نیستند، برای قلعه‌نویی و کادرفنی قابل احترام هستند. بازیکنانی هم که از تیم ملی جا ماندند، افتخار ایران به شمار می‌روند و می‌توانند در لیست‌های آینده حضور داشته باشند. امیر قلعه‌نویی تصمیم‌گیری می‌کند که چه کسانی در لیست باشند و ما نسبت به شرایط و داشته‌هایمان جلو می‌رویم.

وی درباره دو بازی دوستانه با بورکینافاسو و اندونزی پیش از آغاز جام ملت‌ها گفت: بیشتر تیم‌ها خوب هستند و این دو بازی هم می‌تواند محک خوبی قبل از جام ملت‌ها باشد. امیدوارم با نتیجه و روحیه خوبی وارد مسابقات جام ملت‌ها شویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.