تصویری جالب از معاون رئیسی و محمدعلی ابطحی در یک جلسه مهم+عکس

اقتصادنیوز : تصویری جالب توجه از محمدعلی ابطحی و سیدمحمد حسینی، معاون رئیسی که از نشست رییس جمهور با فعالان سیاسی منتشر شده است را در ادامه مشاهده کنید. تصویری جالب از معاون رئیسی و محمدعلی ابطحی در یک جلسه مهم+عکس

به گزارش اقتصادنیوز، نشست سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان با جمعی از دبیران احزاب و فعالان سیاسی عصر روز دوشنبه (۱۱ دی ماه) برگزار شد.

در این نشست که جمعی از اصلاح طلبان هم حضور داشتند، تصویری جالب توجه از محمدعلی ابطحی و سیدمحمد حسینی، معاون رئیسی توسط ایرنا منتشر شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

خبر مرتبط صحنه‌های جالب از دیدار نزدیکان خاتمی و روحانی با ابراهیم رئیسی+عکس صحنه‌های جالب از دیدار نزدیکان خاتمی و روحانی با ابراهیم رئیسی+عکس

سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان عصر روز دوشنبه (11 دی ماه) با جمعی از دبیران احزاب و فعالان سیاسی دیدار و گفت و گو داشت.

۱۲ دی ۱۴۰۲

alHthIW28aC6

منبع: دنيای اقتصاد

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.